Ace Group, full-service internetbureau

Call-2-actions

Het primaire doel van de website is om conversies te behalen. Verschillende conversietypen zijn: direct bellen (lastig meetbaar), contactaanvragen en afspraak maken. Omdat veel vrouwen zich schamen voor hun haarproblemen, moet de website veel informatie bevatten, zodat zij anoniem voldoende informatie kunnen vinden.

Vertrouwen

De professionele uitstraling van de website, de uitvoerige informatie over de behandelingen en de 360-graden foto's van de modellen (echte klanten, geen acteurs!) moeten de bezoekers het vertrouwen geven dat Lancia Haartechniek het juiste adres voor hun haarproblemen. De website richt zich primair op nieuwe klanten, want bestaande klanten gaan nooit meer weg!

Online marketing

De lancering van de website is eigenlijk de eerste stap. De website voldoet aan de belangrijkste SEO-richtlijnen en ook zetten we een regionale AdWords-campagne in. Het heeft geen zin om social media-campagnes te gaan inzetten, want welke vrouw met haarproblemen zou bijvoorbeeld de Facebook-pagina gaan liken (en daarmee dus aan haar hele netwerk dit kenbaar maken)? We definiëren verschillende KPI's (key performance indicators), waarmee we actief gaan werken aan het realiseren van targets als aantal afspraken, aantal contactaanvragen en het aantal minuten op de website.

Bekijk dit project